marți, 11 ianuarie 2011

Cheeky Girls operatiunea Shoplifting

Sa mai vorbesc aici de calitatea din orice punct de vedere am privi a fetelor (sau ce or fi) de la Cheeky Girls nu cred ca mai este cazul. Din punctul meu de vedere era mult mai bine daca ar fi emigrat undeva prin Somalia.Dupa fizic cred ca s-ar incadra perfect in peisaj.Mi-ar fi mila in schimb de localnici,care dupa ce ca nu au dupa ce sa bea apa (nu ca apa ar avea prea multa) sa le mai si auda cantand probabil ar fi fost maxim.

Cum au ajuns vedete in Anglia? Mare mister.Dovada ca nici strainii nu sunt mai inteligenti decat noi daca asemenea specimene au ajuns sa fie cunoscute si mediatizate, intr-o oarecare masura desigur.

Cert este ca totusi la anumite interval de timp asemenea oameni ajung pe afara si ne “reprezinta ” cu success.Am putea sa-i amintim aici si pe deja celebrul Dan Balan (mie personal nu-mi place de loc, nu mi-a placut niciodata O-Zone, poate si pentru ca intotdeauna am ascultat cu placere Carbon), alea doua de la Indigo care ne “incantau” auzul cu celebra tampenie “Soarelui sa-i punem ochelari de soare”si sunt convins ca as mai gasi cativa dar as prefera sa ma opresc aici.

Revenind la tema articolului,s-au intamplat urmatoarele:

Gabriela Irimia, membra a trupei Cheeky Girls, a fost prinsa in timp ce incerca sa fure dintr-un supermarket din Marea Britanie.
Fosta iubita a ex-parlamentarului Lembit Opik a furat alimente si produse de infrumusetare in valoare de aproximativ 40 de lire sterline dintr-un supermarket Sainsbury”.

Mama artistei doamna Margareta Irimia, a declarat ca fiica ei Gabriela, prinsa in timp ce fura dintr-un supermarket din Marea Britanie, incerca de fapt sa se documenteze pentru un rol.

"Gabriela era ingrijorata, deoarece acel rol nu se potriveste deloc cu imaginea dulce a trupei Cheeky Girls si credea ca ii va fi extrem de greu sa interpreteze rolul sotiei unui gangster. Era disperata si credea ca nu va putea sa faca acest rol".

Asta este o scuza buna, cred ca rromii imprastiati prin toate colturile lumii in incercarea de a-si imbunatati patrimonial cultural cu obiecte imprumutate isi dau palme ca nu au fost in stare sa inventeze si ei o scuza atat de rafinata.Dar, este de inteles, ei nu sunt artisti si de asemenea cred ca au concurenta serioasa in persoana familiei Cheecky. Nu e atat de usor sa prostesti atata lume.

Foarte multe despre declaratia mamei si intregul “caz” nu am de gand sa comentez, as avea insa de facut cateva sugestii pentru alte roluri in care ar putea sa mai joace domnisoara si pentru care ar trebui evident incurajata sa exerseze cat poate de mult:

1. Rolul unei sinucigase, care dupa ce se injecteaza cu tot felul de substante de genul acidului clorhidric moare in final dupa ce isi da foc si se arunca de pe Big Ben.

2. Rolul unei prostituate rapita si “aranjata” in Harlem de vreo 10 negri dar in nici un caz mititei, cu cat mai mari cu atat mai bine.

3. Rolul unui gropar (cum oricum e obisnuita cu necrofilia nu cred ca i-ar fi asa de greu).

4. Rolul unui castrator de miei (in care sa-si foloseasca dintii).

5. Rolul unui mulgator de serpi (dar nu din aia cu un singur ochi).

6. Rolul unui cal la tigani.

7. Rolul unei evreice care traieste, in 1947 in Berlin si ia contact cu Gestapo.

Si nu in ultimul rand rolul unei tinere artiste care a cucerit Europa prim talentul ei exceptional, prin, inteligenta, prin frumusete, prin bun-simt etc.

Nu stiu de ce am eu impresia ca rolul asta nu va fi in stare niciodata sa-l joace.

In orice caz am placerea sa le dedic din toata inima urmatoarea piesa:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu