luni, 3 ianuarie 2011

Ogari fără acoperire


Faptele si personajele ce urmeaza a fi prezentate sunt imaginare,conversaţia de asemenea Personajele sunt Omul cu Problema,Open Mind, Descurcăreţul şi Glasul Raţiunii.

Enjoy it !!!



OMUL CU PROBLEMA : "Am si eu o mare intrebare.. am avut si eu o mare problema.. am fost undeva... si am facut ubire.. fara prezervativ... la 5 ore i`am dat postinor 2... ei trebuia sa ii vina cam p ##  si acum este # .... ce ar trebui sa fac?! ... sugestie... e posibila sarcina?! "
OPEN MIND : "Precizeaza cu cat timp inainte de ## ai dat drumul la ogari fara acoperire. Ca sarcina nu da semne prin intreruperea ciclului decat dupa cca o luna."
GLASUL RATIUNII : "1) daca nu esti sigur un test de sarcina nu strica!
2) Postinor este una dintre cele mai bune ''buline de a 2 a zi'' procentul de protectie este de 90%...ideea este ca influenteaza menstruatia..asa ca nu te speria foarte tare!"

OMUL CU PROBLEMA : "Pai s`a intamplat la pe ### -----> si acum este ## ... si nu i`a venit! ei trebuia sa ii vina... pe # sau cel putin in zona la acea data!! acum trebuie sa stiu! ma frate... a reactionat! bun! o doare burta din cand in cand... nu ar trebui sa imi fac probleme dc are pofta de dulciuri... si i`au crescut sani!? aa?"
OPEN MIND : "Si pe mine ma doare burta din cand in cand si jur ca nu-s bortos!
Pofta de dulciuri nush de ce, dar bag mana-n foc c-a avut mereu .Ca i-au crescut sanii si ca ii intarzie poate fi o mica dereglare hormonala datorata pilulei. Ia-o tu frumusel de manuta, lasa calculator, jocuri si net, si cum ai stiut sa te faci ca uiti atunci ce-ai de facut, duceti-va la un control. Control care n-are ce rau sa va faca. Amanarea da, poate face rau."
OMUL CU PROBLEMA : "Stii daca ar vrea sa vina ar fi perfect... dar nu vrea sa faca nici test de sarcina nu vrea sa faca nimic! asta este... si ma ingrijoreaza!"
OMUL CU PROBLEMA : "in plus... nushtu... postinorul zice ca intarzie...
uite au trecut nushtu cate zile!! si nushtu ce sa fac! sunt un pic cam disperat!!"
OPEN MIND :"Nu ma pot abtine sa nu te intreb. E prietena ta, o cunosti bine.... cine e?"
OMUL CU PROBLEMA: "da …si zice ca nu face nici un test ca se arunca de la balcon ca nu face avort de tanara...!! etc etc..."
OMUL CU PROBLEMA : "spune`mi cum sa fac... ca nu mai pot! sunt disperat! si vorbeste serios asta e singura chestie care ma sperie!!"
OPEN MIND : "Da-i o palma peste botic sa lase istericalele, trimite-o la spalat si la imbracat si fuga la doctor. Ce atata nebunie, cu sarituri de la balcon si alte alea? Sper ca sta la parter!"
OMUL CU PROBLEMA: "omule nushtu ce sa fac pe bune nushtu ce sa fac! nu vrea sa facca test! nu vrea sa faca nimic
ori se omoara... ori nu ramane"
OPEN MIND:"Ce test bai, diliule? Testul de sarcina poate spune ca-s si io gravid daca mananc nu stiu ce porcarii si beau amestecaturi de diverse. Piselaul arata azi una, maine alta in caz ca e ceva hormonal."
DESCURCĂREŢUL:"Ce doctor? psiholog???
Mey disperatu`, mai asteapta si tu 7 zile max, si daca nu vrea sa mearga spune parintilor si asa nu mai pot schimba cu nimic situatia actuala, insa ei va pot ajuta sa luati o decizie
Dupa cum te exprimi,... cu siguranta nu e cazul ca tu sa fii tatic precum nici ea mamica,.. asa ca mergi mai intai cu ea la doctor si.... spune-ne rezultatul "
GLASUL RATIUNII:"Hey...incearca sa o intelegi....nu o grabi si mai ales nu incerca sa faci ceva care sa para fortat!
Posibilitatea unei sarcini este destul de greu de acceptat!
Ia incet...fi tu calm intai...incearca sa ii explici ca intarzierea asta nu poate aduce nimic bun!
Decat nesiguranta si stres!"
OMUL CU PROBLEMA:"deci nu o mai inteleg! zice ca nu vrea! si cu asta punct! nushtu! dc puteti sa ma ajutati e perfect! nushtu cum!! dar mi`a trebui!!"
DESCURCĂREŢUL:"Las-o mey.... Daca iti creeaza atatea probleme,... pt ce sa disperi?
Spune-i adio si gata
Vedea ea cum o descurca pana la capat...."
GLASUL RATIUNII:"poi venim noi si o luam pe sus?? cum altfel sa te ajutam!!!"
OMUL CU PROBLEMA :"deci vreau sa stiu ceva...dc ei i`a curs sange dupa ce i`am dat postinor 2... si a mai tinut`o... inca 4 zile
mai poate sa fie!? insarcinata?!" 
OPEN MIND:"OMUL CU PROBLEMA, tu-i freci ridichea prin telefon, bag seama, cu 'pi*a-te pe hartia aia'! Nu asa se face.
Fii atent aici, la mandea. Aranjeaza cumva, undeva, sa iesiti singurei (ca de stat impreuna nu cred ca stati, si v-o puneti aiurea pe unde apucati, cand apucati). Femeia intelege mai bine si se simte sustinuta daca vorbiti frumos, deschis, pe intelesul amandurora, in timpa ce-o tii frumusel in brate si esti calm. (IMBRACATI! CLAR?) Acuma sa nu te astept sa obtii altceva inafara de istericale la telefon. D-asta-ti spun: lasa netul, ia-o la un ceai de tei, pune mana pe ea, mangai-o, spune-i c-o iubesti (n-ai decat s-o minti) si fa-o sa constientizeze ca nu s-a terminat lumea, ca o sa rada ca bleaga cand i-o veni ciclul si-o sa danseze cu tampoanele in brate.... chestii d'astea. Dar ca, acuma sau mai tarziu, un control (la care sunt sigur ca nu se duce regulat, dupa cum reactioneaza acuma) o poate face sa se cunoasca mai bine, sa inteleaga de ce intarzie cand intarzie, de ce se umfla sanii cand se umfla (pfoai, ce misto) si tot felul de lucruri pe care, acuma cand i se intampla, le pune pe seama unei sarcini despre care oricum habar n-are (ca fenomen).
SI data viitoare ai si tu grija pe unde-ti arunci mujdeiul, c-o sa iei cafteala! "
OMUL CU PROBLEMA : "deci?! ii mai poate veni daca i`a curs dupa... pastila?!"
OMUL CU PROBLEMA :"adik mai poate ramane... ca eu nu mai inteleg... dc a reactionat la pastila... mai ramane?"
DESCURCĂREŢUL:"Si daca nu iese cu tine,.... atunci adu fata sa vb noi cu ea si o sa vezi ce repede o convingem. Suntem cu totii niste experimantati "
OMUL CU PROBLEMA:"deci astept un raspuns... dc ia curs menstruatia dupa cateva zile... dupa ce a luat postinor 2 ... mai poate ramane insarcinata?"
OMUL CU PROBLEMA:"hai mah... ziceti... "
OPEN MIND:"Daca are webcam se rezolva imediat.
Inainte de sarcina mai vine un ciclu, mai scurt si mai putin 'consistent'. Dar poate veni asa si din cauza unei prapadite de infectie urinara sau mai stiu eu ce."
DESCURCĂREŢUL:"Eu zic ca nu e insarcinata
Cine spune ca este?
Facem un pariu si castigatorului .... i-o prezinti pe prietena ta, batem palma???
Stai linistit puiule,... deocamdata nu ai motive iar ceea ce spune OPEN MIND este adevarat
Sa va sexuiti sanatosi mey"
GLASUL RATIUNII:"Bey baiatule...hai ca ma scoti din pepeni!
Si eu am folosit Postinor....si nu am avut nici pe dreaq....da mi-a venit de doua ori intr-o luna!! E posibil si asta!
Dar unei amice i-a intarziat!
Pastila poate provoca o intarziere! Sau poate face ca menstruatia sa apara mai devreme!
Cititi dreaq prospectul inainte sa inghititi buline!"
OMUL CU PROBLEMA:"bun... deci tot ce imi ziceti voi aici este sa stau linistit! Bun!! sa mai fac test????"
DESCURCĂREŢUL:"Mai bine faceti sex oral..... si ati scapat de sarcina"
OMUL CU PROBLEMA:"deci mai fac test? :-w"
DESCURCĂREŢUL:"Parca pretena ta trebuia sa faca.....
Sau tu esti...... stii tu....???
Oricum, sa stii ca nu e o rusina sa faci si tu.. "
OPEN MIND:"Sfat: daca vrei sa faci pisu in borcan, nu face cum am facut eu in spital. Dimineata, la prima ora, 75% erect. Primul jet s-a dus pe tavan, si-a plouat jumate de ora galben dupa aia."
GLASUL RATIUNII:"vad ca nu esti foarte impacat cu tine! Puteti merge la un doctor daca reusesti sa o convingi...nu numai pt sarcina dar si in general e bine!
Eu nu am auzit pana acum pe cineva care sa fi avut probleme cu pastilutza asta! Sper numai sa nu fi luat inainte 20 ca pe bombonele - in sesnsul ca este prima oara cand foloseste pastila de a doua zi nu? Am inteles bine?"



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu