miercuri, 13 octombrie 2010

Back in Bussines

După mai multe planuri, decât are guvernul Boc să scoată România din criză, despre ce să conţină blogul meu am ajuns la aceeaşi concluzie ca atunci când mi-am facut primul blog. O să fie un blog despre nimic. Stiu ... sună a Seinfeld, dar o să postez toate tâmpeniile pe care le văd,trăiesc sau le aud de la alţii, plus câteva chestii la care încă lucrez în 2 secţiuni mai speciale.

Pentru început să vă spun despre ce am citit şi eu azi pe Cronica Cârcotaşilor. Domnii din Uniunea Europeană vor să interzică fumatul în cafenele şi baruri. Până acum ca şi fumător am suportat scumpirile ţigărilor cât am putut, dar nu am înţeles ce este cu taxa de viciu şi unde ajung banii.
Înteleg interzisul fumatului în public, în parcuri etc.Da ... nu mai fumez în public, nu mai fumez în restaurante, în cluburi ... ok , dar dacă fumez la mine acasă de ce să plătesc o taxă de viciu? De ce atâta grijă din partea statului pentru plămânii mei?
Au rezolvat toate problemele din lume şi acum au ajuns la fumători.Nu mai există şomeri, bătrâni cu pensii mizere, spitale şi şcoli în paragină, economia este pe plus?
Cu ce îl deranjează pe politicianul X că eu fumez 20 de pachete zilnic? Il cumpar de la magazin timbrat ... nu de pe piaţa neagră, cu ce deranjez eu statul că îmi distrug singur sănătatea? Că nu mai are proşti care să plătească impozite şi taxe absurde?
Până o să găsesc un raspuns la această întrebare vă las în compania lui Cheloo şi a lui Bitza :




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu